Pàgines

dijous, 30 d’octubre del 2014

Trinxeres de la Guerra Civil. El Puig.L'Horta Nord

Trinxeres de la Guerra Civil. El Puig.L'Horta Nord.

 En acabar l'aplec del Puig a la part nord de la muntanyeta de la Patà vaig poder descobrir una joia del nostre passat. Hi ha tot un seguit de trinxeres de la Guerra Civil i alguns refugis.
Amb poc de temps vaig recorrer aquelles sendes, un calfred va recórrer el meus cos  quan caminava per aquella trinxera, la meua ment pensava tot el que allí ha pogut passar. El patiment i la por que aquell escenari ha pogut presenciar.
 En resum la muntanyeta de la Patà és un indret on per totes bandes la història ha deixat  el seu segell , les trinxeres, el
castell, el monestir.
Hi havia un refugi obert i hi vaig entrar, era com endinsar-te en la boca del llop, tan fosc que com no duia llum no vaig poder seguir.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada