Pàgines

divendres, 10 d’octubre del 2014

Castell de Miravet.Cabanes.Plana Alta

Castell de Miravet.Cabanes.Plana Alta.
Vaig fer la caminada el 9-10-2014, feia tal vegada més de 14 anys qua no hi havia pujat.
 Ara l'entrada al castell era per la font del Perelló, l'altra vegada vàrem pujar per la font de Miravet, però la gent que m'hi vaig tobar em van dir que per l'altra banda estava tancat.
Per aixó seguim el camí del desert de les Palmes i seguim el camí pel barranc de Miravet, trobarem una indicació de fusta a la dreta, seguirem la pista i la pista acabarà amb una senda  i aquesta senda a l'esquerra ens portarà al castell.
La visió del castell i el cingle on es troba ens dóna una primera impressió de cingle escarpat i de difícil accés, a la dreta un penyassegat , a l'esquerra
sembla tenir millor accés. Del castell m'ha ensisat la portalada  de l'entrada del castell i així com la torre de defensa, el conjunt tot i que molt malmés i amb les parets amb força clevills encara conserbava el seu encant. El temps ha anat emportant-se part de la seua bellesa d'aquest castell musulmà.
 Quan estava a la part de dintre del castell, encara vaig notar la protecció del mur i el pas de la història per aquell castell.
aljub del castell
Merlets erosionats pel vent

Portalada d'entrada al castell


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada