Pàgines

dimecres, 17 de febrer del 2016

Les Goles del Millars. Almassora.La Plana Alta




 Les Goles del Millars. Almassora. La Plana Alta.
 És el meu recorregut  que vaig fer durant l'agost del 2015 per les goles del riu Millars, vaig fer una caminada a peu passejant entre el riu, la terra i la mar, caminant per descobrir aquest trosset tan bonic i impressionant d'espai on s'ajunten l'aigua dolça(dubte si n'hi arriba molta), la terra de marjal, la grava, la sorra i la mar blava.
 Vaig deixar el cotxe al punt on comença l'itinerari de la Gola Nord i vaig anar per vora mar per arribar a la  Gola Fonda que estava indicada, i finalment a la desembocadura del Millars,  allà on ja no es pot passar, i el riu es troba amb la mar, on la vegetació dels tamarits i el fonoll marí fan coveta per viure aquesta tempesta de colors i sabors, aquest dolç salat, aquesta fusió de colors blaus i verds.On les gavines juguen  vora mar. Vaig recular per seguir l'itinerari per la Gola Fonda. Vaig arribar a la Gola Nord i vaig resseguir-la   per l'estreta senda, vaig baixar fins a la sénia de les Acàcies. Finalment vaig recular i vaig creuar la Gola Fonda per resseguir la Gola Nord i arribar al punt d'eixida.


Indicacions del recorregut per la gola del Millars

 Fonoll marí, vora mar

Tamarit en flor a la gola sud

 Gola sud(desembocadura)

Gola sud (desembocadura)

 Riu Millars a la gola sud

Riu Millars a la gola Sud

 Tamarit en flor prop de la gola sud

Eriçó de mar

Riu Millars. Gola sud

Riu Millars. Gola sud.
 En roig l'itinerari que jo vaig fer per les Goles



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada