Pàgines

divendres, 12 de febrer del 2016

Estàtua de Sant Antoni. Cabanes. La Plana Alta

 Estatueta de Sant Antoni. Cabanes. La Plana Alta.
  Durant el mes d'agost del 2015 vaig fer  el recorregut pel patrimoni del nucli urbà de Cabanes, quan al carrer de Sant Antoni,   a la paret d'una casa em vaig trobar una estartueta del sant. No m'hagués sorprés si no hagués llegit la plaqueta que contava aquesta història.
 Talla romànica de Sant Antoni. Pertany a l'altar situat sobre la porta de Sant Antoni. Imatge d'estil romànic, restaurada després de la Guerra Civil. Van haver de reformar les mans , el cap i el porquet.

 Em va sorprendre el punt on es trobava, al portal de Sant Antoni, i a més  el fet que siga d'estil romànic ens suggereix certa antigor.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada