Pàgines

dijous, 11 d’abril del 2013

El que els indrets ens transmeten

El que els indrets ens transmeten
Quan visite un indret que m'arriba al cor.
Quan la gent de la terra em parla de les coses que s'estima.
Quan em transmeten eixe amor per les coses antigues, per les coses del seu poble.
Quan m'agafe la complicada tasca de donar-li forma escrita a tantes sensacions i sentiments junts.
Quan intente posar paraules als meus sentiments.
 Quan les pedres llegendàries, els arbres, els molins, els barrancs sembla que em parlen, que vulguen contar-me la seua història.
 Quan tot açò es junta i pren una consistència harmoniosa ... Llavors la pàgina d'indrets s'omple de noves estances gravades també pels records i les inquietuds.Ja són molts els indrets que van sumant-se a INDRETS, de moment de la Plana, de quatre pobles propers ,Almassora, Castelló de la Plana, Borriol i Sant Joan de Moró, i a poc a poc conèixer d'altres indrets  en altres pobles i altres comarques.
Per això a la pàgina d'indrets descobrireu tot un món de sensacions, històries i records i els raconets més meravellosos que pugueu imaginar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada