Pàgines

dissabte, 13 d’abril del 2013

Caminada del camí de la Belluga a Ares del Maestrat


 Caminada pel terme d'Ares del Maestrat. L'Alt Maestrat.

El dissabte 13 d'abril vàrem fer una caminada pel terme d'Ares del Maestrat. Començàrem a la pista del Mas de la Belluga. Sempre que vinc per aquestes contrades tinc la sensació que estic arribant a la fi del món. Vàrem passar per davant del mas d'Estaca, per un barranquet vàrem arribar al barranc dels Prats i molt prop d'allí al meravellós roure de les Berrugues, gros i caragolat com els arbres dels contes de fades.
Vàrem passar pels mas dels Pobres on férem un mosset a l'era del mas, pel camí vàrem veure alguns roures de considerable grandària que agafaven formes curioses.
Vàrem fer la pujada fins l'assegador de la Masà, allà el neguit començà a entrar en el nostre cos, per la possibilitat que hi haguessin bous braus al mig de l'assegador.  De moment no hi havien. Vàrem passar la bassa de la Masà i ens aparegueren tancats a l'altra banda de l'assegador, els vaig mirar amb respecte i vaig recordar la cançó de l'Ovidi Montllor.
 Aquesta vegada  la fera ferotge estava tancada i no hi  havia anat encara a parlar amb l'alcalde. Tal vegada tindria raons per anar-hi però. Ara, jo si que estava una mica tremolant i mig mort, ai Déu redeu la Fera i tal vegada el bou pensaria, xicot per què tremoles? jo no se't menjaré.
Per aquesta vegada la fera no es va escapar , els guàrdies no la  van atacar, tot va acabar normal i maco i vàrem arribar a la font dels Regatxols, els llavadors i poc després a Ares del Maestrat.



LA FERA FEROTGE DE L´OVIDI MONTLLOR











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada