Pàgines

dimarts, 11 de novembre del 2014

Convent de Sant Domenech.Ulldecona.Montsià.

 Convent de Sant  Domenech. Ulldecona.Montsià.
 La primera vegada que hi vaig anar a Ulldecona i vaig pujar a l'ajuntament i em vaig trobar aquell claustre em va sorprendre molt, si que es veritat que en molts pobles l'ajuntament sol ser algun palauet o edifici bonic,  però aquest claustre captiva l'ànima, on la verdor i els arcs es fonen en un equilibri majestuós. La paret del claustre que el temps no va volen mostrar-nos i es va desfer en els anys ha quedat com una rèplica feta de ferro, que no molesta a la vista i fa que no note tant l'absència de l'original.
 El convent és un exemple  també de com de vegades els edificis religiosos han passat a mans del poble.
Façana de l'ajuntament






 En la meua visita a Ulldecona el 4-3-16 vaig tenir l'ocasió de poder visitar el claustre del convent per la nit



Imatge de les palmeres, el claustre i  el cel mentre es fa de nit



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada