Pàgines

dissabte, 10 de setembre del 2016

El Castell. El Castillo de Villamalefa( el Castell de Vilamalefa). L'Alt Millars

 El Castell. El Castillo de Villamalefa. El Castell de Vilamalefa. L'Alt Millars
 El castell o millor dit les restes del castell es troben  en el turonet que corona el poble. Queden molt poquetes restes, alguna muralla i un aljub.
 En arribar al poble pregunte a un home molt amable i de seguida em dóna conversa, li pregunte pel castell i em diu que no queda res, que a la guerra ho varen reventar tot. També em parla dels seus problemes amb el clero  i el capellà, em diu que un jove no li pot ensenyar res a ell, només picardia. L'home de seguida em parla de persones saberudes del poble. L'home em transmet la sensació de discriminació que pateixen a la comarca," aqui nos tratan como animales", em parla de la duresa del clima i que per les vesprades sempre pot nevar, també fa referència al Puerto ( Puertomingalvo)
 En la meua pujada al castell torne a preguntar i una dona em parla en valencià
Turonet del castell







Turonet del castell


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada