Pàgines

dijous, 25 d’agost del 2016

Mas. Santa Bàrbara. Montsià.

 Mas. Santa Bàrbara. Montsià.
 En endinsar-me al poble de Santa Bàrbara i entrar en una pastisseria per fer un mos i berena una mica, li vaig preguntar a la dependenta  per les suculències del poble, em va comentar que no era d'allà, que era de la Ràpita,  em va explicar  el misteri de la ciutat subterrània   que hi havia a la Ràpita i que la gent d'allà no hi volien parlar massa, però que albergava una seria de túnels que creuaven  el poble .
 Pel que fa a Santa Barbara em va parlar  del museu, tot i que jo no tenia més temps i d'un mas que era una mica un exemple de mas de la zona, i que era fàcil arrribar-hi, no recorde ara el nom del mas.(4-3-16).
 Com que estava vora la població em vaig apropar caminant.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada