Pàgines

dilluns, 4 de gener del 2016

Cova Tallada. Xàbia. La Marina Alta

 Cova Tallada. Xàbia. La Marina Alta.
 Durant la meua eixida  l'estiu passat per la Marina Alta  un dels punts que volia veure era cova Tallada, ja que feia temps ja hi havia anat i és espectacular, de fet és on vaig conèixer al meu benvolgut amic Rafel, però aquesta vegada tot i seguir el camí de la cova Tallada no la vaig trobar, això si, la descoberta de flora que vaig fer va ser molt bona pel camí cap a la cova; ( limonium) ( cephalaria leucantha), fonoll marí  i pastanaga marina(daucus carota subespècie hispanicus) un mar de margalló(chamaerops humilis) o el card del Montgó ( carduncellus dianius), finalment el fort vent i el sol que es ponia em van fer deixar-ho per un altre dia.
 La cova Tallada és una cova  vora mar, feta a partir de l'estracció de pedra tosca per l'elaboració de la majoria de construcions fetes a la Marina.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada