Pàgines

dijous, 11 de desembre del 2014

Llavador de dalt. Agullent. La Vall d'Albaida.

Llavador de dalt. Agullent. La Vall d'Albaida.

 En eixir d'Agullent en la caminada del 27-11-14  d'Agullent a Benissoda ho vàrem fer pels llavadors de dalt, la construcció estava molt ben conservada, a l'ombra del lledoner, tot i que el que era l'espai  de dintre dels llavadors estava una mica brut i deixat.
En baixar cap  als llavadors amb Lourdes de Benissoda que estava guiant la caminada, una dona major ens va aturar i ens va preguntar on anàvem i jo li vaig respondre a veure els  llavadors, la dona es va estranyar i jo vaig pensar que no m'entenia i  que es deien d'una altra manera als llavadors en aquell poble.
  Per les carasses de la dona sembla ser  que els llavadors no tenien massa bones connotacions i la dona va mal pensar de la nostra caminada pel patrimoni. Al costat del llavador un lledoner mitjanet feia bona ombra, i l'espai era molt agradable.  Tot i que el lledoner no l'he vist tan gran o monumental per fer-li una entrada a part.
Lledoner del llavador
Llavador de dalt

1 comentari:

  1. Com ha aportació, sent del poble, voldría comentar que eixa dona potser podria estar un poc sordeta, perquè no tenim males connotacions del Llavador de Dalt. O pot ser no s'esperava que dos forasters pugueren estar interessats pel Llavador i no per altres llocs... qui sap! :)

    ResponElimina