Pàgines

dijous, 15 de desembre del 2016

Refugi de l'aeròdrom de la Guerra Civil. Alcublas/les Alcubles /Alcublas. Els Serrans. Els Serrans.

Refugi de l'aeròdrom de la Guerra Civil. Alcublas/Les Alcubles. Els Serrans.
 Aquest és  el meu primer viatge a la comarca dels Serrans, tot venint de l'Alt Palància  per la carretera d'Altura, uns dos quilòmetres abans d'arribar a la població d'Alcublas  vora carretera em vaig trobar una sorpresa.
 Vora la carretera aquest panell informava que on ara hi ha aquesta vinya hi havia un antic aeròdrom de la Guerra Civil i encara podem veure els dos refugis de l'aeròdrom, tot i que estaven tancats i no els vaig poder visitar. En un si que vaig poder posar la càmera de fotos per  traure l'entrada, l'altre estava totalment hermètic i no hi havia cap badall.



Antic aeròdrom , al fons els refugis.

 Refugi de l'aeròdrom.

Refugi de l'aeròdrom


 Entrada del refugi de l'aeròdrom

 El segon refugi , entre els forats podem visualitzar les escales i l'entrada

 El segon refugi de l'aeròdrom

 El segon refugi de l'aeròdrom

Camp de vinyes on hi havia l'aeròdrom
  En aquest plànol de l'aeròdrom podem la forma i com la carretera de les Alcubles el travessa de part a part
Plànol de l'aeròdrom

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada