Pàgines

dimecres, 26 d’agost del 2015

Monestir de Sant Miquel. Llíria. El Camp de Túria

Monestir de Sant Miquel. Llíria. El Camp de Túria.
El 12 de juny del 2015 vaig fer la visita al monestir i al poblat d'Edeta, vaig arribar per una senda que s'enfilava per la muntanya, coronada per una pinadeta.
En arribar-hi a la porta un home em va obrir  i em va acompanyar pel monestir, en sortir vaig seguir cap al poblat d'Edeta.

La viquipedia ens fa un resum sobre el monestir de Sant Miquel:
"Situat en la lloma que domina la ciutat permet contemplar una bona panoràmica d'aquesta i el seu entorn. Va ser fundat pel rei Jaume el Just en l'any 1319, i es va reformar en 1406, encara que el temple actual data del 1774. La seua església, d'estil neoclàssic, és d'una sola nau decorada amb pintures que representen la llegenda de Sant Miquel.[2] "

Monestir de Sant Miquel



 Església del monestir




Ací teniu un mapa amb la ubicació del Monestir de Sant Miquel


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada