Pàgines

dimecres, 19 d’agost del 2015

Molí del gel o de Breva. Castelló de la Plana . Plana Alta

Molí del gel o de Breva (desaparegut). Castelló de la Plana.  La Plana Alta.
  On hi ha l'hortet es trobava el molí del gel o de Breva.
 Va ser fent el recorregut per les ermites del Camínàs  i el molí del Salt de la Novia, seguint la séquia d'Almalafa i l'ajuda del llibre sobre el terme de Castelló. Després de passar el molí de Catxó, seguint la séquia em vaig apropar a unes casetes on al mapa figurava el molí de Breva, allà un home em va explicar que és deia molí del gel perquè s'havia fet gel en aquell molí. (al llibre figurava com a molí de Breva) Ara em va obrir una porteta i em va dir que el molí ja no existia estava situat on ara hi havia l'hortet.
 Ubicació sobre mapa punt 1

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada