Pàgines

dilluns, 13 de juliol del 2015

Museu de les ciències de València. València. L'Horta

Museu de les ciències de València. València. L'Horta.



El vàrem visitar durant l'etapa de València al Grau en la caminada del 10-5-15. La veritat és que em deixa bocabadat les seues formes curves diferents al que estic acostumat, tot i que m'ha agradat, sempe m'atrauen més les coses antigues amb la pols dels anys i la soletat dels segles, l'oblid de la gent i el que porten a dintre. En aquest cas aquest edifici porta la sobrietat d'un edifici altiu, tal vegada milers de milers d'euros invertits ací mentre s'han deixat de banda moltes coses importants com serveis socials i educació. Són tot pensaments que em venen al cap quan veig la monumental inversió que s'ha fet. Ubicació sobre mapa punt48

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada