Pàgines

dimarts, 29 de setembre del 2015

Poblat iber de l'Assut. Borriol. La Plana Alta.

Poblat iber de l'Assut. Borriol. La Plana Alta.
 Vaig aparcar el cotxe sota l'arbreda i  seguint el mapa em vaig dirigir per trobar on marcava el poblat iber de l'Assut. No era la primera vegada que pujava però la  darrera vegada em vaig arrapar molt les cames entre el coscoll.
 Aquesta vegada vaig passar el riu i l'Assut, i vaig recorrer una mica pel camí de terra, però prompte sota uns xalets a mà esquerra eixia un caminet, vaig anar pujant el tossal , primer per sota una pinada , després entre el coscoll i matolls, buscava aquelles restes iberes, aquelles primeres cases sobre la terra verge., aquells primers indicis de  poblament humà. La mateixa senda em va portar al poc que quedava de les restes de les construccions, molt plenes d'herba i matolls però pera mi suposava molt, que després de tants milers d'anys encara aguantaven.
Per mi trobar-me allà al peu del poblat em posa la pell de gallina, vaig pujar fins  a dalt del tossal  i em va impressionar també la vista de la plana de Borriol.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada